Met de huidige eindeloze mogelijkheden aan smart-technologie, ziet u soms door de bomen het bos niet meer. Maar hoe zet u deze nieuwe ontwikkelingen zó in, dat ze effectief uw onderneming en service verbeteren?

Graag delen we een aantal inzichten met u, zodat onze slimme oplossingen u helpen om tijd en geld te besparen, uw klantenservice te verbeteren en routeplanning te optimaliseren.

1. Realtime inzicht in locaties en gereden kilometers

Met een passend realtime Track & Trace systeem van TraSec krijgt u grip op uw wagenpark, omdat u precies weet waar uw voertuigen zich bevinden. Onze biedt u vele rapportage-mogelijkheden om zo efficiënt mogelijk uw wagenpark te beheren. Of het nu om een bestelbus, vrachtwagen of bouwmachine gaat, met onze oplossingen heeft u realtime inzicht in alle gereden kilometers. Lees hier meer.

2. Verbeterde ETA’s en meer transparantie naar alle partijen

Pakketbezorgers en koeriers herkennen dit probleem; klanten houden er niet van om op hun levering te wachten. In plaats van regelmatig te bellen met uw chauffeurs ziet u in onze systemen direct wat de locatie en verwachte aankomsttijd is van uw chauffeur en kunt u dit communiceren aan uw klant. Zo informeert u klanten realtime, zonder de chauffeur af te leiden van zijn of haar werkzaamheden.

3. Verbeter de routeplanning op basis van nieuwe inzichten

Plan uw buitendienst zo efficiënt mogelijk in op basis van eerder behaalde prestaties. Door de inzichten die u verkrijgt uit onze systemen zo optimaal mogelijk in te zetten, kunt u de routeplanning verder optimaliseren. Of u nu 1 of 1.000 voertuigen heeft of in welke branche u actief bent, wij bieden altijd een passend systeem. Met behulp van een fleetmanagement systeem kunt u uw buitendienst zo efficiënt mogelijk inplannen en heeft u snel, duidelijk en nauwkeurig inzicht in het wagenpark. Lees hier meer.

4. Tijdsbesparing door geautomatiseerde rapportages

TraSec biedt u met EasyTax Ritregistraties uitgebreide rapportages die volledig conform de eisen van de Belastingdienst en op uw bedrijf zijn afgestemd. Zo kunt u ervan op aan dat uw rittenregistratie volledig sluitend is, zonder veel onnodige administratieve handelingen.

Met onze software kunt u ook automatische rapportages genereren van;

  • Het aantal gewerkte uren en gereden kilometers
  • Overzichten van dagelijkse reistijden van gekozen routes
  • Locatiegegevens inclusief aankomst- en vertrektijden

5. Meer nauwkeurigheid en verhoogde klanttevredenheid

Onze slimme technologieën helpen niet alleen om kosten en tijd te besparen, wanneer u ze juist inzet kunt u ook klantrelaties ermee verbeteren. Door meer inzicht te bieden in levertijden, de juiste hoeveelheid gewerkte uren te factureren of vertraging direct te melden bereikt uw service een nieuw niveau van nauwkeurigheid en transparantie.

Meer weten?

Stuur uw bericht of vraag een vrijblijvende offerte aan.







    * verplichte velden

    Bij ons bent u in goede handen!

    Wij zijn trots op onze klanten en geven hen graag het woord. Onze klanten gebruiken onze oplossingen op verschillende manieren, lees hier meer.

    Alle referenties

    "Remon Materieel over TraSec: "Al jarenlang gebruiken wij de systemen van TraSec voor ons wagenpark. Dit naar volle tevredenheid. Ze hebben een deskundige helpdesk en een uitstekende planning voor de afspraken"."

    Remon Materieel
    Remon Materieel B.V.

    "Alle Lijnema–bestelbussen zijn uitgerust met een ritregistratiesysteem van TraSec. ‘In het geval van een tussentijdse bestelling weten we dankzij het track & trace systeem exact welke wagen daarvoor het best ingeschakeld kan worden. Daarnaast stelt het systeem ons in staat om klanten te informeren over het precieze tijdstip van de levering."

    Accuservice Lijnema

    Al onze oplossingen



    Keurmerk ritregistratiesystemen