Hoe schaf ik een TraSec Track & Trace systeem aan?

Overweegt u om een voertuigvolgsysteem aan te schaffen voor uw bedrijfswagen(s)? Het fleet-managementsysteem van TraSec biedt u inzicht in uw wagenpark en houdt de complete ritregistratie automatisch bij, of het nou gaat om 1 auto of een compleet wagenpark.

De voornaamste redenen voor het aanschaffen van een Track en Trace systeem zijn:

  • Inzicht verkrijgen in onder andere de locaties van de voertuigen
  • Automatische ritregistratie voor de belastingdienst
  • Misbruik van de voertuigen tegengaan
  • Bescherming tegen diefstal
  • Een groeiend wagenpark
  • Het automatiseren van de administratie, door geen gebruik meer te maken van kilometerboekjes in de auto.

Maar hoe gaat het aanschaffen van een Track & Trace systeem nou in z’n werk?

TraSec is gespecialiseerd in telematica oplossingen op maat en adviseert de klant wat de best passende oplossing is. De waarden betrouwbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en service staan bij ons voorop.

Samen met u kijken we naar de meest geschikte oplossing en brengen we de precieze wensen en behoeften in kaart.

Door middel van een demo van onze webapplicatie Easytrack laten we u alle mogelijkheden zien en passen wij deze aan uw wens aan.

In overleg plannen wij de montage in de voertuigen op uw gewenste tijd en locatie. Onze monteurs zijn werkzaam door heel Nederland, daardoor kunnen wij altijd aan uw wens voldoen.

Na de installatie van de GPS-units in de voertuigen, zorgen wij ervoor dat alles administratief op orde is en stellen wij de gewenste rapportages in. Veel van onze klanten kiezen voor ontvangst van automatische rapporten per e-mail om zo de tijd voor de administratie rondom de kilometerregistratie zo laag mogelijk te houden.

Wij merken dat de uitleg van de software makkelijker wordt gevonden, wanneer het  een uitleg betreft met eigen voertuigen, dus lopen wij samen met u, uw eigen omgeving langs. Zo weet u exact hoe het systeem werkt. Wij bieden ook altijd gratis online Webinars aan voor onze EasyTacho, EasyTrack en EasyDrive klanten. Klik hier voor meer info! 

U kunt altijd op ons terugvallen, onze medewerkers beschikken over de juiste expertise en kunnen u altijd adviseren. Tevens kunt u kosteloos gebruik maken van de online helpdesk.

Daarnaast adviseren wij naast het management en de gebruikers van het fleet-managementsysteem ook de rest van de medewerkers. De ervaring leert dat een dergelijk systeem door medewerkers vaak wordt gezien als een inbreuk op privacy. Samen zorgen we ervoor dat uw medewerkers ook enthousiast worden over het voertuigvolgsysteem. Weten hoe? Lees ook onze blog over hoe u uw personeel enthousiast kan krijgen over een GPS-systeem.

© TraSec B.V., 2021

Ik wil ook een Track & Trace systeem!

Wij werken graag mee aan de optimalisatie van uw bedrijfsvoering. Vraag nu vrijblijvend een offerte aan en vraag naar de mogelijkheden.

Bij ons bent u in goede handen!

Wij zijn trots op onze klanten en geven hen graag het woord. Onze klanten gebruiken onze oplossingen op verschillende manieren, lees hier meer.

Alle referenties

"Remon Materieel over TraSec: "Al jarenlang gebruiken wij de systemen van TraSec voor ons wagenpark. Dit naar volle tevredenheid. Ze hebben een deskundige helpdesk en een uitstekende planning voor de afspraken"."

Remon Materieel
Remon Materieel B.V.

"Alle Lijnema–bestelbussen zijn uitgerust met een ritregistratiesysteem van TraSec. ‘In het geval van een tussentijdse bestelling weten we dankzij het track & trace systeem exact welke wagen daarvoor het best ingeschakeld kan worden. Daarnaast stelt het systeem ons in staat om klanten te informeren over het precieze tijdstip van de levering."

Accuservice Lijnema

Al onze oplossingen



Keurmerk ritregistratiesystemen