Als geregistreerde klant kunt u gebruik maken van onze Helpdesk. U kunt de Helpdesk telefonisch bereiken op werkdagen van 08:30 uur tot 17:30 uur.
De afdeling Planning & Werkvoorbereiding is bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 17:30 uur.

Vanzelfsprekend kunt u uw vraag ook per e-mail naar ons sturen namelijk: helpdesk@trasec.nl of stel uw vraag via onderstaand formulier.







    * verplichte velden

     

    Bij ons bent u in goede handen!

    Wij zijn trots op onze klanten en geven hen graag het woord. Onze klanten gebruiken onze oplossingen op verschillende manieren, lees hier meer.

    Alle referenties

    "Remon Materieel over TraSec: "Al jarenlang gebruiken wij de systemen van TraSec voor ons wagenpark. Dit naar volle tevredenheid. Ze hebben een deskundige helpdesk en een uitstekende planning voor de afspraken"."

    Remon Materieel
    Remon Materieel B.V.

    "Alle Lijnema–bestelbussen zijn uitgerust met een ritregistratiesysteem van TraSec. ‘In het geval van een tussentijdse bestelling weten we dankzij het track & trace systeem exact welke wagen daarvoor het best ingeschakeld kan worden. Daarnaast stelt het systeem ons in staat om klanten te informeren over het precieze tijdstip van de levering."

    Accuservice Lijnema

    Al onze oplossingen



    Keurmerk ritregistratiesystemen