In de publieke sector is het belangrijk dat u zo efficiënt mogelijk omspringt met uw middelen en tegelijkertijd ervoor zorgt dat (gladheidsbestrijdings)werkzaamheden correct worden uitgevoerd.

Precies weten welke route uw voertuigen hebben gevolgd?

Heeft u behoefte om het wagenpark en uw medewerkers efficiënter in te zetten? EasyTrack is dé fleetmanagement oplossing! EasyTrack is slim, efficiënt, schaalbaar en gebruiksvriendelijk.

  • Automatische registratie van afgelegde strooi- en veegroutes
  • Nauwkeurige kilometeradministratie conform fiscale wetgeving
  • Overzicht van de inzet van voertuigen en materiaal
  • Snellere afhandeling meldingen inwoners

Hogere tevredenheid bij inwoners

Verschillende gemeenten in Nederland maken al gebruik van EasyTrack. Waaronder Gemeentes Breda en Tilburg.

“Door snellere afhandeling van meldingen uit de wijk hebben wij EasyTrack al in een paar maanden terugverdiend.”
         Christ de Graaf, directie Beheer bij Gemeente Breda.

“Doordat ik alle voertuigen uit het wagenpark verzameld in één overzicht heb, weet ik direct waar de voertuigen zijn.”    
          Huub Peeters, wagenparkbeheerder bij de Gemeente Tilburg.

Plan uw buitendienst zo efficiënt mogelijk in

De buitendienst is een kostbaar onderdeel van uw bedrijfsvoering. Met een passend Realtime Track & Trace systeem van TraSec krijgt u grip op uw wagenpark. Met onze EasyTrack applicatie kunt u gemakkelijk en snel schakelen, omdat u precies weet waar uw voertuigen zich bevinden. TraSec biedt een tal van rapportage mogelijkheden om zo efficiënt mogelijk uw wagenpark te beheren.

 

Registreer ook andere zaken

Naast de functionaliteiten van kilometerregistratie en realtime inzicht kan het systeem u tevens inzicht geven in de registratie van externe zaken, zoals: 

  • Draaiuren van machines 
  • Chauffeursidentificatie
  • Gebruik van akoestische en optische signalen (sirene en zwaailicht) 
  • Noodknop 
  • Deurcontact 

Meer weten?

Stuur uw bericht of vraag een vrijblijvende offerte aan.







    * verplichte velden

    Bij ons bent u in goede handen!

    Wij zijn trots op onze klanten en geven hen graag het woord. Onze klanten gebruiken onze oplossingen op verschillende manieren, lees hier meer.

    Alle referenties

    "Remon Materieel over TraSec: "Al jarenlang gebruiken wij de systemen van TraSec voor ons wagenpark. Dit naar volle tevredenheid. Ze hebben een deskundige helpdesk en een uitstekende planning voor de afspraken"."

    Remon Materieel
    Remon Materieel B.V.

    "Alle Lijnema–bestelbussen zijn uitgerust met een ritregistratiesysteem van TraSec. ‘In het geval van een tussentijdse bestelling weten we dankzij het track & trace systeem exact welke wagen daarvoor het best ingeschakeld kan worden. Daarnaast stelt het systeem ons in staat om klanten te informeren over het precieze tijdstip van de levering."

    Accuservice Lijnema

    Al onze oplossingen



    Keurmerk ritregistratiesystemen